keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

~Ah, It's a Wonderful Cat's Life!

Terve kaikille!
Blogillani on jo siis 41 lukijaa (ainakin niin minulla näkyy) Olen hyvin kiitollinen siitä.Pitäisi varmaankin värkätä joku juhlapostaus... Ilman teitä en olisi jatkanut blogiani kovinkaan pitkään ja te innostatte minua postaamaan vaikka ei oikein huvittaisi.♥
Tässä kuussa on muutakin hienoa nimittäin synttärini ovat huomenna (14 vuotta tulee täyteen o,o) ja blogin vuosipäivä on tämän kuun 30 päivä. Eli silloin olen pitänyt blogiani vuoden ajan. Siistiä : D
Mutta sitten kuulumisiin. Viimeviikolla oli hiihtoloma ja minä olin siis Tahkolla laskettelemassa  Räpsin sieltä kuvia ja Emi ja Mel olivat tietenkin mukanani, joten saatte nauttia nukkekuvista taas pitkästä aikaa. Pitemmittä pulinoitta kuviin:
Vähän rinnekuvia:




Klikkailemalla isommaksi.


Lomalla otetaan rennosti. Juu minähän se siinä :D



Just Smile! :)


Kalinka? Malinka? : D






Syötiin etanoita. Ne oli ton juustokuoren alla. Hyvää oli vaikka siltä ei kuulostakkaan.


Tyttöset istuivat hyllyn reunalla kun oltiin laskemassa.

Vielä tällänen rinnekuva









Putousta kattelemassa





Magic!




Siinä. Kuvia tuli otettua paljon, mutta karsin suurimman osan niistä huonon laadun vuoksi sillä kuvauspaikkani oli hieman hämärähkö. Rakastin kuintenkin tuota vilttiä ja harmaata seinää jonka värejä kamerani kivasti korosti. :) Hiihtolomalla lasketeltiin ja syötiin ja nukuttiin ja käytiin keilailemassa. Sain hyvän muistutuksen siitä kuinka surkea olen keilaamaan, joten alku into katosi melko nopeasti kuin tuhka tuuleen... : D
Sitten vähän cosplay uutisia:
Elikkä Ciel cossini lykkääntyy ja otan seuraavaksi projektiksini...
Len Kagamine Love is War ver.!
Aluksi olin suunnitellut Mikun Love is War cossia ja mietin hyvin hyvin hyvin hyvin pitkään valitsenko Lenin vai Mikun. (olen vieläkin vähän epävarma tästä päätöksestä...) mutta Lenin sitten otin. Molemmissa cosseissa oli hyviä ja huonoja puolia esim. Mikun peruukki takkuuntuu helposti ja on painava, mutta Lenin peruukki taas kutittaa päänahkaa, joten valinta oli tiukka. Kuten aikaisemminkin cossimme kagaminen kaksosia Monikan kanssa. (Hoen Monikan nimeä varmaan miljoona kertaa tässä blogissa... .__.) Cossia olisi suunnitelma pitää kesä Desussa mutta saas nähdä toteutuuko. Liput ovat melko kallita ja näin...

Jos teillä on jotain ideoita juhlapostauksen suhteen kertokaa toki. Otan mielelläni ideoita vastaan. :)
Aurinkoisia kevätpäiviä toivotellen näkemisiin!☺

Ah, tämä kappale ;__; Otsikko tulee tämän kappaleen nimestä. Pidän tästä versiosta enemmän kuin alkuperäisestä Gumin ja Lenin versiosta.


 

4 kommenttia:

  1. Noi sun kaikki linkkaamat biisit on rakkaus. ♥
    Ja onnea ! :"3 Ihania kuvia, rakastun Emiin yhä enemmän ja enemmän... <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ne on ihania. : D Kiitoksia. Mäkin oon alkanu rakastamaan Emiä tosi paljon, kun se sai sen uuden peruukin. Ennen sitä olin jo harkitsemassa myyntiä, mutta nyt oon onnellinen ku en myyny.

      Poista
  2. Kyllä. Hoet nimeäni melko paljon tässä blogissa XDD

    VastaaPoista