perjantai 17. kesäkuuta 2011

~It's my lollipop!

Terve taas! ^_^
Tänään oli mukava päivä: Kävin lintsillä yhden ystäväni kanssa jonka olen tuntenut eskarista asti. Olemme kyllä eri kouluissa, mutta ei se ole kaveruutta haitannut. Mutta, lintsillä oli yhtä hauskaa oli niinkuin aina. Kamera vain harmikseni unohtui kotiin. Käytiin monissa laitteissa. Salama oli kyllä ihana ja raketti. Ja tietenkin vanha vuoristorata! ♥  Sieltä tarttui loppujen lopuksi mukaan tikkari, joka on ihanan värikäs ja maistuukin hyvältä. (Syön sitä tässä juuri nyt)Siitä inspiroiduin sitten ottamaan kuvia Melin kanssa. Ennen kun päästän teidät katselemaan nukkekuvia (jonka takia te varmaan olettekin täällä) minun on pakko näyttää teille nämä kaksi kuvaa:

Ah, pilviä! Niin kauniita hattarakasoja. ♥ Suloisia. (Pienenä luulin oikeasti,että pilvet ovat hattaraa 8D)
Mutta sitten niihin nukkekuviin:
Laatu ei ole mikään paras. Pahoittelen.




 Lempparini^



~Little Alice in Candyland.

 ~Dreaming of sweets.
 Mutta sitten muihin höpinöihin. Olen alkanut maanitella vanhempiani ostamaan Joujoun. Vielä he ovat sitä mieltä, että en tarvitse toista nukkea ja, että yksi riittää ihan hyvin... : / Kyllä minä saan vielä heidät taivuteltua toivottavasti. Joujou on niin syötävän suloinen nukke. En tajua miten joidenkin vanhemmat ostavat lapsilleen nukkeja ihan tuosta vaan kun he pyytävät. Minun pitää aina perustella hyvin vanhemmilleni miksi haluan jonkun asian ja mitä sillä teen. Ainakin näin suurempia ostoksia tehdessä ja vielä moneen otteeseen mainita viikon aikana siitä asiasta minkä haluan. Vasta sitten he suostuvat ostamaan sen.
Näin lopuksi vielä tähän makeaan postauksen aiheeseen aiheeseen sopivaa musaa:

Kiitos kaunis kaikille lukioilleni. Kommentteja saa toki lähettää ja se olisi todella suotavaa. Haluisin tietää minkälaisia postauksia haluaisitte ja kiinnostavatko nämä minun jorinani teitä ollenkaan ja pitääkö ne jättää pois. Palautetta vaan tulemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti